Wednesday 12 June 2013

Molitva Danoni - Dea Matroni

Molitva Danoni


Danu, Danann, Danona, Modrona, Matrona, Matera, Materica, Morriga, Morgana, Mora, Dana, Ana, Danica, Don, Danuvius, Duna, Dona, Bela, Belisima, Belona, Balona, Bal, Dametra, Demetra, Katona, Kanona, Kan, Bal Kan, Balkan... 

Okrenuti se u pravcu Dunava, sveta reka posvećena ovoj boginji, negde u samom centru dana, i sa podignutim rukama pogledom u pravcu ka dunavu, izgovorite ovu molitvu iz srca:

Drevna Keltska Mati
Majko mojih predaka
Svetle i čiste dece

Seti svog deteta (Sina-Kćeri)
Onaj koji plovi drevnom rekom
Duh začaranih bunara

Blagoslovi me svojom mudrošću
Da mogu biti mudar i nauči
Moju decu da hode tvojim putevima

Blagoslovi me tvojom zaštitom
Da ja mogu hoditi
Danju i noću bez straha

Blagoslovi me svojim prosperitetom
Da mogu uživati
U obilju zemlje i da mogu dalje deliti

Blagoslovim me svojom podrškom
Da mogu biti ispunjen
I zadovoljan svojim životom

Blagoslovi me svojom snagom
Da se mogu brinuti
Za sebe i za druge

Blagoslovi me svojom produktivnošću
Da ja mogu znati
Radost rada i dobro obavljenog posla

Podrži me svojom štakom
Kada sam slab
I kada mi je teško

Udostoji me svojim nežnim prisustvom
Uvek, u svakom momentu
I zauvek

Blagoslovi me svojim znanjem
I blagoslovi me
Da tebe poznajem

Ujedini se samnom
I budi moja zaštitnica
Shodno tvojom mudrosti.

Pomozi mi da hodim mojim putevima časno
Blagosiljam te i zahvaljujem ti
Graciozna drevna Matero Danona


No comments:

Post a Comment