Monday 8 July 2013

Molitva kraljice Eisne

Molitva kraljice Eisne (Ravijojle) posvećena boginji Anakati (proto-Serboni, Hekati)



Zovem te o voljena Boginjo raskršća, Anakata*, trostruka mati
Gospo bezgranične svetlosti, čuvarko ključeva za sve brave
Patronea, boginjo mojih predaka, majko koja se kriješ u senci
Ti koja stojiš na kapijama, i osvetljavaš puteve
Vodi me do istinske vizije, da mogu videti pravu istinu
Vodi me na puteve saznanja i osvetlaj moj um, osvetlaj moju dušu
Majko svega, boginjo zemlje, kosmičke svetlosti i podzemnog sveta
Gospodarice zveri, divljina, šuma i gajeva, kraljice vukova
Ujedini moći htonske i celestialne, i rasteraj tamu u srcima svog naroda
Boginjo, gospodarice, tebe služim i tebi se klanjam,
Počuj moje mlitve i počuj moje vapaje,
Blagoslovi svako čedo i majku njegovu, blagoslovi svoje ratnice i borkinje
Blagoslovi naše seme, i ne dopusti da budemo izgubljeni u tami
Nemoj nas zaboraviti...
Neka tvoja milost bude nad tvojim narodom!


*Anakata, Hekata, Artemida, Zerintia, Matrona, Soteira, Trivia, Bendis, Serbona... 

No comments:

Post a Comment